Tuesday, August 23, 2011

Lemau

Rasa sangat tidak selesa di waktu pagi pada tiap-tiap hari. Lemau……
Perut dah macam tempat ‘PERANGINAN’.  
Berharap agar pagi berlalu dengan cepat.
Rasa lebih selesa pada waktu petang hari.

Aku perasan aku tak boleh-->
 - Bau semburan deodorant aku X
 - Bau mandian aku X
 - Bau perfume aku X
 - Bau perfume dalam bilik keje aku X
 - Bau perfume kete laki aku X

Semua tu tak busuk, tapi deria bau aku seperti menidakkan semuanya, not acceptable. Shuh! Shuh!
Bau-bau kesukaan itu menjadi sangat tidak menarik lantas rasa seperti mahu ‘Wek! Wek! Wek!’
Rasa mahu mengunyah setiap masa, tp ini bulan Ramadhan.
Bila tiba waktu berbuka, mengunyah nye biasa2 sahaja, xde la kagum “wahhh!!! 8 pinggan aku makan???”.





kemudian..........






Pengsan.




ZZzzzzzzzz………………………………………………..


9 comments:

  1. sha..sila jgn buat I rasa nk jugak p******t.....saja je U tau....

    ReplyDelete
  2. p******t itu seronok, tp ape yang sha rasa skrang tidak seronok. :((

    ReplyDelete
  3. intan : berapa bulan??? bulan apekah? :-p

    jika diizinkan-Nya pada awal April 2012. InsyaAllah....

    ReplyDelete
  4. wah ye ke... tahniah sya.. :-)

    ReplyDelete
  5. owh..sungguh best...intan belom dpt green light lagi..abi aishah ckp xpuas nak manjakan aishah lagi.kikiki...take care ek

    ReplyDelete
  6. sue : alhamdulillah....

    intan : thanks Intan. ;-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...