Saturday, April 17, 2010

Selamat... ;-)

Alhamdulillah....

Smalam, 16 April 2010, alhamdulillah, kenduri doa selamat organized by me + en suami + keluarga plus bantuan sanak saudara berjalan dengan baik. Siap turun hujan rahmat lagi... :-)

Acara bermula selepas solat jumaat, abah aku ade jemput imam masjid sultan mahmud, patut la aku x pernah tgok wajah itu. siap gossip ngan umi "pssst, umi, sape yang pakai serban tu?" sempatttttttt....hahaha

Dan siyes aku x expect kehadiran tetamu sejumlah itu dalam rumah yang sempit itu. Dalam hati, "mesra alam betul hj ahmad kali ni, ramai lak orang yang dia jemput".....
aku ingat kan x de la ramai sangat abah aku jemput, kenduri kecil kecilan je pun. tp syukur alhamdulillah, lagi ramai yang datang, lagi banyak tangan yang tolong tadah doa. amin..... :-)

Parents in law aku sampai agak lewat. Namun suasana majlis doa selamat masih terasa. Syukur ramai yang datang.
Btw, kawan2 yang terlast minit jemput tu, harap maaf. Sangat tidak disengajakan.
Kalian x dapat datang pun, aku x kecik hati sbb aku faham, sbb aku yang lewat jemput.

Parents in law x stay lama. Esok my FIL berangkat ke Mekah, mengerjakan ibadat umrah. Moga selamat pergi dan pulang. Amin...

Sebelum diaorang berangkat pulang, mereka sempat ajak kami melihat "tapak projek".
Asalnya aku malas nk join, sbb aku sangat tidak larat. Tp dah ibu mertua beria nk aku ikut, dengan ikhlas aku turut sama.
Hampir sejam kat sana, kesian aku tgok diri aku, penat weii... sibaik la ade gak tempat nk melabuhkan punggung ni...heeee....

Balik dari tapak projek, aku dan en suami singgah umah abah. Aktiviti berkemas.

Fuuuhhhh!!! Lap peluh.

Penat, tp alhamdulillah semuanya selamat......:-)


p/s : lately aku cam penat sangat. Kdang nk jalan pun rasa x larat. Bila dah boleh duduk rasa macam x mo bangun dah, klu boleh baring lagi laaaaaaaaaaaaaaaaaa......
Harini check-up, alhamdulillah.... xde masalah. Ajaibnya, berat aku hilang 3kg. Doktor siap, aikkk???!!!
Hahahahahaha....
xpe, kita jangan salah kan sape2, tp mungkin itu salah mesin timbang. sbb aku percaya, berat aku x kan turun sebanyak itu, sbb ia mustahilllllllll....ekekekeekeke
Kita tunggu sahaja kuputusan 2 minggu akan datang.

Salam.................

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...