Tuesday, April 13, 2010

blur-less.. ngeeee ;-)

today much better compared to prev day.

i followed my routine schedule.

1. woke up after 6. mandi + solat + iron baju.

2. bukak tv, sambil2 layan MHI. this morning, kisah pasal 'SUAMI TERLAMPAU'.
Macam2 citer la skang, nak akhir zaman. Fikir sejenak, sudah cukup kah amalan anda?

Time layan MHI tu, ade satu quote yang aku rasa cam terpesona.
"Lihat lah kebaikan dalam keburukan setiap pasangan anda, kerana itulah yang akan menjanjikan kebahagian yang berkekalan".

Fikir2kan lah. Pesanan untuk diri sendiri. ;-)

3. Hari ni aku singgah kedai beli nasi dagang. Refuse to buy some 'tart telur' sbb yang smalam x abis, what a waste. Actually, tekak aku ni dah x tahu lagi menu ape yang mampu meningkatkan tahap selera aku ni (cam keling). Tp sebb memikirkan si-kecil ini, aku mesti kuatkan semangat untuk MAKAN. hahahahaaammmppeehh...
Time bila la aku ni x de selera makan. En suami sila jangan bersuara okay! Blog ini tidak mengamalkan prinsip demokrasi. Kebebasan bersuara adalah milik empunya blog sahaja. Gila Kuasa!

4. Sampai ofis almost 8. Terpaksa park bawah pokok, no choices. Padan muka. Rush for thumb print, klu x sure MERAH la attendance aku hari ni. Dah 2 bulan berturut nama aku naik sebb lewat dtg ofis more than 3 times/month. Tp aku rasa cam dah berdedikasi, sbb selalu balik lambat. Win-win la kan? ngeee...

5. Masuk bilik, on PC. Dah x macam smalam lagi. Disuntik vaksin R-Complex aka Rajin-Sungguh. Maaf, tiada dijual di farmasi berdekatan kerana ia adalah ubat terkawal. Sila dapat pandangan doktor.
Aku dah melalut, mungkin sbb ter-over dose.

6. Buka report builder, sql navigator. Bersemangat sungguh nak buat keje!

7. eh... mr suami call la...Ngeee..... Berehat sebentar. Sambung bersemangat sungguh itu selepas ini.*peaceee*


Moral : Buat pe yang kita suka buat. Janji x kacau orang dan orang pun x meluat ngan kita.
Klu kita meluat ngan orang tu maknanya dia buat pe yang dia x suka buat. ekekekekeke
Renung2 kan lah....

Salam......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...