Tuesday, January 18, 2011

VERTIGO

VERTIGO??
Apakah?!!
Kek kah? Kereta kah?
Perisa minuman kah? Perfume kah?
Jenama shampoo kah?
Nama anak lelaki aku kah?

Kah! Kah! Kah! Kah! 

Yang duk tergaru2 tu konfem bukan medic background.
Mungkin major korang adalah fashion, x pun engineering, x pun teater,
atau mungkin cikgu bahasa, boleh jadi culinary art
atau mungkin juga programmer!

Kalau korang dh google, kira ngelat! Medic celup namanya.

Yang mana masih setia nak tau apakah VERTIGO, sila skroll ke bawah sahaja.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
ngeh ngeh ngeh.
Memang korang setia!
Chekitdaut!

Wikipedia said:
" is a type of dizziness, where there is a feeling of motion when one is stationary.The symptoms are due to a dysfunction of the vestibular system in the inner ear.It is often associated with nausea and vomiting as well as difficulties standing or walking."


Faham?!!
Takkan nak suh aku alih bahasa kot. 
Kang tak pasal2 jadi lirik lagu "Tolong Lupakan Aku".
Ade komposer TERbaca blog aku, berkenan nk kompos melodi lak, nak buat lagu,
Lepas tu suh "Ana" yang nyanyi, katanya "Anta" x leh nyanyi, x sesuweiii, lepas tu lagu tu popular, tercalon dalam AJL26,
terus dapat jd JUARA.
KONTROVERSI la pulak....
Kan dah mendajalkan diri sendiri namanya.
STOP!

Berangan tak sudah2.

Since dh faham ape maksud VERTIGO itu, ape yang korang perlu buat ialah, tunggu next update dari aku ape kaitannya VERTIGO tu dengan aku. :p

Kejam kah?

Tak lah, sabar itu kan iman. ;-)

Salam......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...