Sunday, October 21, 2012

Its Sunday

And its working day.

Assalamualaikum....

Bismillah... Syukur masih dapat bernafas oksigen free ni dengan izinNya.

Dan masih diberi peluang untuk melangkah ke ofis pada hari ini.

Bangun pagi gosok gigi cuci muka mandi manda. Eh mcm pantun. Ekeke
Bersiap nak pegi keje, cermin diri kejap. Sambil naik weight scale. Hmmm... Alhamdulillah...
Tapi apa kata kita usaha turun lagi 1kg.
Bukan ape, memikirkan banyak baju dalam almari tu tak terpakai, kesian dia, membazir, nanti akhirat aku jugak yang nk menjawab knape tak pakai baju2 tu.

Maka, misi diet (kurang nasi- kurang karbohidrat) yang sehat akan diteruskan. Walaupun ade lah jugak culas kadang kala. Iman goyang bila tengok nasi panas + tempoyak. Kejam!



Sebenarnya double chin tu. Tapi berjaya disorok ketika menahan nafas.



Aku masuk ofis harini, akak tukang cleaner kat ofis aku ni bagi baju kurung yang aku tempah khamis lepas. Excellent weih. Hantar butik belum tentu dapat siap sepantas ini.
Aku ingat dpt lepas raya, sbb dia tengah nak siapkan langsir dan kusyen yang orang tempah nak pakai raya. Tup2, eh dah siap semalam.
Rasa bersalah pulak aku sbb buat ayat 'kalau boleh dapat sebelum raya lagi bes' selepas dia bgtahu yang dia sibuk jahit langsir.
Entah2, weekend baru ni dia tak tido nak siapkan tempahan.
Sudahlah syahada.

Btw, thanks akak! Hehe

Salam.

Thanks for dropping by!;-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...