Sunday, August 23, 2009

2nd of Ramadhan

Ramadhan @ ofis sama seperti dibuai angin bayu membawa diriku, sepintas lalu ku terkenangkan mu..... soooooooooo sleepyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy........

still have 4 days @ ofis before the next holiday. owh! my...
but the BEST part is, ofis hour time bulan pose will start @ 8 till 4.30, 30mins FOC. hehehehe
Padahal nye bukan aku balik masak pun.

Macam smalam, aku bukak pose umah abah, and again aku x perlu bersusah payah untuk masak, bcoz my umi dh beli siap2. hahahaha...
Adik aku siap rajin mengOFFER diri untuk memasak, but i said CANNOT!!
Sebaaaaaaab.... kalau dah start masak arini... most probably esok, lusa, tulat, tubing, tungging and etc. sure kena masak, and of course i have to lend my helping hand to her la.
Hmmm......
Giler pemalas!!! am i?? (husband, please answer dis, but make sure the answer satisfied me. :-D)

Sesi lawatan ke bazar arini di tangguh, hujan renyai2, dan aku tidak mahu mendedahkan diri aku kepada sebarang penyakit. InsyaAllah....
Tp yang penting, sempat pusing kawasan umah aku ngan TAW9111, and dis time Jane sungguh berbesar hati menerima pelawaan aku untuk membonceng di belakang.huhuhuhu

Hmm....i guess this is the end of our story (credit to Zee Avi) for today la. TBC tomolo.
Selamat malam semua!!
ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...