Monday, August 23, 2010

i've made up my mind

and its final!

hahaha...tetiba jeee....ni kes makan nasi goreng banyak ngat sahur tadi ekpun. eeehhh...aku mmg kena makan banyak, minum air banyak,Nabiha Aliya asyik menyusu jeee..kering aku klu x makan, nak tunggu sampai kul 5 pun aku cam dah gastrik tahap 8. serius tuuu!!
off topic!

well, pasal post Kisah Benar (bersiri) tu, aku dah decide samada nk publish atau save as a draft atau delete terus.
i did ask my asben pasal ni. hahaha...macam isu besar la pulak. as for me, besar la kot, sbb aku rasa cam x bes je nk publish post tu. aku rasa cam ia melibatkan perasaan orang lain, x baik lak mengguris hati orang. Perasan!! (padahal xde sape pun baca..wakakakaka)

aku tanya asben, nk publish ke x yah. well, asben aku mmg dia x kan jawab pendek2 nye.
dia kata "sha dah ade jawapan utk soklan tu. sebelum ni, klu nk publish new post, penah ke rasa macam ni? penah ke tanya abang perlu publish ke x? so, there must be a, two, three or some reasons. klu dh rasa takut kecikkan hati sape2, then it is one of the reasons. nk play safe, better x yah publish."
agak berjela x? ;-).. siap bagi keputusan utk aku lak tuh.

hmm....x adil klu aku mintak pendapat sorang je kan. tp, sbb dia adalah my VIP, ape dia kata ade betul nye jugak, for the sake of his wife. ;-)
sbagai isteri yang taat, mendengar kata dan mengikut perintah, aku ikut saranan yang disarankan itu. ngeh ngeh ngeh.....

korang sume jangan marah tau (korang jawab:xde maknanya nk marah). :p

kepada As, sha dah janji nk citer kan. sori tau!! as siap col lagi right after sha selamat delivered ari tu. ingatan anda amat la di hargai. muah! muah! muah!

ok la, setakat ini dahulu pemberitahuan berkenaan kisah Kisah Benar (bersiri) yang x jadi bersiri tu. Kisah Benar siri 2 dan seterusnya terpaksa di hentikan berikutan masalah2 yang x dapat di elakkan. Harap maklum.

moral: sila pk banyak2 jika nk buat sesuatu yang berkaitan dengan orang awam unless sila buat blog ini private! ngeee

Salam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...