Sunday, October 17, 2010

1st time.

Sepanjang aku keje kat sini, harini 1st time aku dengar statement “ dia takut nak jumpe sha”.

Hehehe.....ade jugak orang takut nk jumpe aku rupenya. Untuk lebih jelas, teruskan membaca.

Situasi sebentar tadi :-

Tok! Tok! Tok!

Dia : Bagi salam.

Saya (ops! Saya gituuuee...) : jawab salam. Masuk ar...

Dia duduk.

Saya benti pandang monitor, pandang muka Dia la pulak, kang sombong pulak kata Dia nanti. :p

Dia : Sha, td Fahrid Ahmad (bukan nama sebenar) terpaksa balik, emergency. *sambil menceritakan hal sebenar* Fahrid Ahmad pesan dekat Arun Aziz (nama glamer) suh bgtahu sha, tp Arun Aziz takut nk jumpe sha, sbb tu dia suh saya dtg bgtahu sha.

Saya : *sambil senyum* laaa....takut bakpe... *sambil gelak, dalam hati la*

Dia : Arun Aziz x berani katanya. Pastu, cane nk buat pasal tu sha? (kisah yang Dia ceritakan sebentar tadi).

Saya : xpe, nanti sha settle. *dalam hati aku, aik! Masa bila la aku jd orang HR ni?*

Dia : terima kasih sha.

Saya : sama2.

Dia tutup pintu, aku terus update blog! Done.

Ok, sambung kerja! Sebentar lagi mengadap yang dipertua. Haisshh...!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...