Thursday, October 21, 2010

kansel tp x kansel 100%


harap title x buat korang pening cam ape yang aku sedang alami skang ni. hehehe...

aku ade citer yang aku kena attend course this week kan? kan? kan?
oleh kerana ade sedikit masalah teknikal, kejadian yang bakal berlaku itu di batalkan.
masalah itu dikesan berlaku pagi tadi. lebeh kurang 9.30 pagi, selesai dari sesi tazkirah pagi khamis.
perkara itu menyumbang kepada kegumbiraan hati ini kerana tidak perlu risaukan pasal Aliya.
Walaupun aku mmg konfem angkut aliya sekali pegi kursus ni. Tp klu kansel aku x kisah pun. hehehe
So, aku bercadang untuk proceed dengan rancangan2 yang telah aku rancang pada hujung minggu ni.

TETAPI..................................................................................

14 minit sebelum waktu kerja hari khamis berakhir, PA (Pembantu Am) masuk ke bilik aku dan mnyerahkan sekeping kertas bersaiz A4. Tetiba jantung aku bagaikan direntap seolah2 sudah mengetahui kandungan helaian itu.

YEEEEZZZZZAAAAAAAAAAA..........

seperti yang telah aku jangka. tepat! jitu!padu!

"kehadiran adalah diwajibkan".

kansel, tp x kansel 100%. esok kena dtg ofis!!!!!!!!!!!!!!!!

moral: sabar itu separuh dari iman. :-)

Salam.....

2 comments:

  1. salam sya!!

    su godek2 entry lelama, tetiba terjumpa nama sya. ada blog juga.. hehe. dah dapat baby eh.. tahniah!! gegel lagi. umah pun cantik.. sonok ada bungalow sendiri..

    su add link sya dlm bloglist su okeh :-)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah... Umah tu rezeki anak kot. :-). Sha pun baca blog su. Hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...