Monday, November 30, 2009

aidiladha @ a glance

Salam aidiladha kepada semua anda-anda.

As usual, tiap2 tahun in law aku akan korbankan lembu time aidiladha, dan anak2 nya akan turut sama amik bahagian including my hubby. Sibaik husband aku leh beraya haji kat DARATAN tahun ni. Tahun lepas pun dia leh raya kat sini gak, so harap2 tahun depan leh raya kat kg lagi dan lagi dan lagi....

Tahun lepas, husband aku dpt dalam 14kg dalam 7 bahagian tu, tahun ni bertambah lagi 4kg, 18kg setiap bahagian. Tahun lepas aku tolong gak time potong2 daging masuk dalam plastik, nanti senang nk agih2. Tp tahun ni aku cam kena quarantine, satu mende pun aku x buat, bukan malas OKAY. Even nak bawak besen pun org x bagi. Syiok jugak eh jadi ibu mengundang ni. Diaorang asyik suh makan je. Menolong membina badan aku. OMG! Berat aku bertambah 1kg dalam 2 minggu. B complex aku makan tu sangat membuat kan aku teruja terhadap makanan setiap masa. Aku dah tembammmmm!!!!!!!

Tembam?? Biar la, asal kan aku sihat, kan kan kan?

Ape2 pun, enjoy the pic!



ini nama dia tema chaplin - baju melayu hijau mengalami sedikit masalah. oren ngan hijau okay ape...ekekeke

otw ke kg nenda

uniform sudah bertukar

bergambar itu penting

renungan terakhir

yahhh!!! cuba menyelamatkan diri...

tp akhirnya rebah menyembah bumi....


aktiviti melapah

posing itu MUSTi

sebelah kaki sama berat ngan 3 kali aku kot.

dan hingga lah semua bahagian dipotong....


Petang tu, lepas abis majlis.... aku ngan husband terlentang, depan TV yang terpasang. TV sedang menonton kami. Penat x hengat.
Tp ape keje yang aku buat eh???

Salam....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...