Sunday, November 01, 2009

he supposed to be here



Perasaan aku yang sangat la kesunyian merajinkan aku untuk berjuang meneruskan hayat blog aku yang lama tidak terjamah ini. Siyes sangat sunyi, bosan dan hampir-hampir dot dot dot....ekekeke

En sharul (bukan nama sebenar) sepatutnya pulang ke tanah air pada khamis lepas, tp di sebabkan tuntutan tugas memaksa dan dia terpaksa menurut perintah.
But a bunch of thanks to phone inventor, at least kami sentiasa dapat berhubung, cuma kali ni x leh nk chatting, since dia kena bertugas kat tempat orang, his previous workplace, Petronas dalam kenangan. Ye la, kemudahan tu ada, tp dh kat tempat orang, so behave la, kang pepandai sendiri orang *bengkerk* lak... suami saya sopan orang nya.hehehe
Itupun dia nk col aku, terpaksa q sangat la lama... kesian kami. :-(

Aku anggap sume ni dugaan, wpun kadang2 aku lupa anggapan aku itu, bila masa aku rasa sangat sunyi, aku rasa cam nak *tiok* (kelate's)... huwaaaaa... bukan rasa dah, mmg betul2 tiok... Sibaik la suami aku ni dikurniakan satu kebolehan untuk meredakan situasi aku tu dengan mempersembahkan sajak2 puitis nya, bait2 kata tu selalunya fakta la, so aku selalu mati akal, konon nangis nk kan perhatian lebih, ngada2, tp bila rangkap demi rangkap terungkai dari sajak dia tu...aku terus cam....ok, fine, stop crying!! ;-)
Itu la suami aku... hehehehe *tetiba*

well, aku rasa cam aku dh ntah kemana2 ni, so sebelum aku terLOST terus, better aku stop sini dulu, sambung buat keje lak. Harap2 aku rajin untuk terus berjuang demi blog terchenta ini.

Salam...............

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...