Thursday, November 05, 2009

Aku merindui mu....

05-11-09, very lovely Thursday, kat luar mendung je, since musim tengkujuh dah start, so hujan turun non-stop. As usual, every Thursday ofis aku ade aktiviti keagamaan start @ 0800 hours and ended at 0845 or 0900 sumtimes.

Tp hari ni hati aku cam...dup dap dup dap..... sesi mengaji tadi di selangi ngan hujan lebat kat luar, buat aku rasa kurang selesa, aku x tenang.
"suami aku jadi balik ke arini?"
Hari ni genap seminggu suami aku stayback dan hari ni jugak dia akan balik jumpe aku sejak 3 minggu terpisah.

Selesai majlis pagi tu aku balik bilik aku. Siyes nk buat keje pun x tenang. Tp tuhan dh takdirkan dia mmg soulmate aku, dia col aku bilamasa aku betul2 nk tahu keadaan dia kat sana. Dari nada suara dia sket pun dia x rasa susah hati walaupun dia bgtahu aku "berkemungkinan besar abang x bole balik hari ni due to bad weather, chopper x leh dtg".
Aku tahu, dia xnak aku risau, sedaya upaya dia bgtahu aku dia akan usaha klu2 ade pluang untuk balik hari ni.

Cane nak balik klu hujan masih x benti, aku faham, suami mana nk isteri dia risau, kan?
Aku mmg nk dia balik, tp klu keadaan x mengizinkan aku lebih rela dia duk sana. Klu 3 minggu aku bole tunggu, x kan sehari dua pun aku nk berkira kot.
InsyaAllah, mintak2 esok cuaca mengizinkan chopper fly ke Bunga Kertas, amik suami aku bawak balik jumpe aku. :-)

Skrang ni pun, kat luar hujan sangat la lebat. Aku pun baru je lepas sembang ngan suami aku. Wpun tak dapat pegang dia, x leh tgok dia.... xpe la, leh dengar suara pun nikmat cukup besar pada aku. ;-)

So, aku nk masuk spa lak lepas ni, buat terapi minda. hehehe
Harap2 leh jumpe abang dalam mimpi malam ni.
X elok tido lewat2, tambah2 ibu muda macam aku ni. ekekekeke

Puan Hasmaliza, thanks for today! Kamu sentiasa ada bilamasa saya perlukan kamu. ;-)

Salam........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...