Sunday, January 10, 2010

Live everyday to the fullest!!

Sangat malas nak packing barang walaupun dah packing sebenarnya. Nak je aku campak2 je barang2 dalam beg tu, kunun2 protes malas nak pegiiiiiiiiiiiiii............
Puas aku duk pujuk hati aku walaupun aku mmg tetap akan pegi.
owh! aku pegi melaka esok. attending *oring course, bengkel i guess. what ever!

Hish! bosan tul aku ngan skali ni. Selalu macam tu, asal kursus je, asal meeting je mesti nk tempat jauh2. Dah la sehari jetu.
Bila attend meeting@course dia mesti ntah ape2. Tension betul aku.
Ah! aku tak kira samada korang yang sedang baca ni pro-skali atau mmg seangkatan ngan skali skalipun *biar ayat aku macam keling pun*, ade aku peduli?!

Stop! Niat nak sakitkan hati orang malaikat masih belum tulis, tp bila dh sakitkan hati orang konfem malaikat jot down. Tp lagi bagus kalau ade niat baik nak perbetulkan keadaan, nak mintak maaf, malaikat terus tulis, tu baru niat, belum buat lagi. Allah Maha Mengasihani. :-)

So, aku mintak maaf klu korang (pro-skali dan seangkatan) terasa ngan ape yang aku tulis.
Hakikatnya aku mmg berniat nk luahkan ape yang aku rasa, tp niat nak cari masalah ngan korang sket pun x terlintas dalam kotak minda aku ni.

Actually, masih banyak keje pending aku kat ofis. Sibaik hari ni aku dapat settle satu keje yang agak kritikal, specially borang EC yang kali ke-88 aku ubah tu telah diterima dengan puas hati tanpa ingin membuat sebarang perubahan lagi. oh! akhirnya.
Alhamdulillah..........

Kalau boleh aku nak settle kan masalah epbt(e-Pihak Berkuasa Tempatan) yang tergendala tu sebelum masuk bulan 2 ni. Oh, sempat ke aku?

ops! tulisan aku terganggu jap.
FAIZAL TAHIR nyanyi pakai tongkat? Ke aku salah tgok???
Hmm....no komen!
Kalau la dia yang berjaya menang 35k malam ni.........;-)

back to our topic.

Bila keje bertimbun2 ni, aku rasa 8 jam kat ofis siyes x cukup. Tgah2 syiok duk godek oracle 6i, tepon bilik bunyi....."sha ini la.." sha itu la..."
owh! kalau la............hehehehehe *sila jangan sambung ayat itu.
Nama pun keje, tp bila keje settle, siyes sangat berbaloi! *aku senyum puas*

Btw, hari ni adalah hari ulangtahun ****** aku ngan en hubby.
Biasa la pompuan, tarikh2 penting adalah sangat penting. ngeee....
Agak panjang lebar surprise emel untuk en hubby yang aku tulis tgahmalam td.
Dan seawal pagi, sebelum ayam berkokok *ekekeke* en hubby call dr lautan luas itu menyatakan isi hatinya. *owh! tetiba jiwang di pagi yang gelap*. :-p

Betul kata mrs S, lelaki mudah lupa.ekekeke *rekaan semata2*.
Ala, aku x amik port pun dia tak ingat, sbb aku tahu mmg dia x ingat pun.
Tp yang pasti cara dia appreciate pe yang aku buat, terharu beb!
Kali terakhir ptg td, dh masuk 88 kali dia duk wish anniversary ****** kat aku. Sampaikan aku lak naik malu....ecececes...

Oh! jefridin mengganggu emosi aku seketika. Silent mode!
Hahahaha...jahat giler!

Ok la, better aku stop, sbb jap lagi konfem en hubby col, maybe nk wish kat aku kali yang ke 89 lak. Sebelum post aku tulis ni tergendala baik aku submit dulu. Mencari masa yang sesuai dan idea yang bes untuk dikongsi bersama memerlukan ruang dan penghadaman yang selesa. *abaikan ayat cakar ayam aku ni* Cakar Ayam? Failed!!!
Sehingga ketemuan lagi dengan kisah2 benar dan seram yang sangat sweet gituee...hahahaha...
Ape2 la labu wei!!

yang penting...... Im truly hepi with my life! yeayyy!!!!

Salam..... mimpi indah ya kalian! ;-)


3 comments:

  1. hehe... ooo... xmau pegi aaa... awat x ckp ati anda xde kat melaka tu... huhu... kami pn xde kuase la nk tentukan miting di mana2... big boss yg tentukan... huhuhu...
    p/s : thanx to Mrs Laura sbb bgtau blog kwn die nih... hehehe

    ReplyDelete
  2. Laura : hahahaha, no sweat la lora.

    Hai : anda mmg pro-skali. heeee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...