Thursday, January 28, 2010

Tuluuuunnnnn...!!!



Well, actually post kali ni dipost selepas 15min perang mulut ngan en hubby. Aku telah dipaksa dengan 'kejam' sekali agar mengupdate blog aku malam ni jugak. FYI, jam kat laptop ni lagi 8 min nk pukul 11, time ibu2 mengundang macam aku utk tido, tp dia paksa akuuuuuuuu......
"en hubby sedang baca ape yang aku tulis"... Biar dia!

Alkisahnya, kami ade photoshoot last weekend. Itupun sbb aku yang nk sangat dia shoot, konon lama x amik pic. Dan en hubby sudah terpikat ngan 'kecanggihan' photoshop cs3 yang dia baru install ni, so dia beria2 edit pic2 aku. walaupun xde la wow! sangat... hehehehehe....
Tp aku salute la beginner macam dia leh crop gmbar se'detail' itu. He learnt by himself okay!
Aku pun x terrer guna s/ware tu. Picasa boleh la kot. kahkahkah...

2 keping berjaya di upload. line x okay laa... Tp sibaik la berjaya jugak upload, klu x sure esok aku akan kena paksa lagi update blog dan upload pic yang dia dah edit tu. *en hubby
senyum..kehkehkeh* ~ x rasa bersalah langsung!



Harap2 korang perasan la ape yang dia ubah ngan pic ni. Kecik hati mr suami ku ini nanti. heeee... Jangan salah faham ngan perubahan fizikal ku yang agak 'menebal' di bahagian tengah.
Itu adalah effect dari tiupan angin petang tu. ;-)

Time ni aku duk tengok orang drift kete. Kat sebelah kiri aku lak aka jalan besar ade anak2 yang x sayang nyawa masing2, wheelie manjang, yang aku heran, member dia yang bonceng kat belakang rileeeekk je, cool giler, seolah2 cam "lagi la...lagi laa...."..ish ish... aku nengok pun seriau..



Time ni aku nk kembali ke pangkal jalan dah, x nampak ke mendung je tu? "mr suami senyum lagi"..hehehe....
Eh! cam sama je pose aku ngan pic sebelum ni... hahaha..abaikan!

X tahu dah nk tulis ape. Cukup la setakat ni perkongsian ceritera untuk kali ni. Harap2 aku x akan kering idea nk update blog lagi lepas ni. Klu ikut banyak mende nk citer, tp "mim alif lam alif sin". Heee.....

Jom tido kalian! Salam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...