Wednesday, December 29, 2010

Kerja Luar lagi?


Jap lagi aku akan keluar dari ofis ni.
Bukan benti keje yee...
Di arahkan ke Kelantan, hadir Taklimat e-JKT.

Kali ni pegi dengan en suami. Hehe...so boleh angkut Aliya sekali. :p
Aku request nak drive sendiri *nanti leh claim :p*

Stakat ni, aku x pernah lagi berenggang ngan Aliya kalau di arahkan berkursus atau attend meeting jauh2. Masih boleh angkut Aliya sekali.
Jom kita pergi bertaklimat bersama2 ye. hehehe
Sibaik kejap je pun taklimatnya esok, dalam 3 jam kot.
So, esok Daddy jadi baby sitter.
Harap2, ilmu yang aku dah turunkan padanya akan digunakan sebaik2nya.

Tokmi xleh ikut kali ni, sbb mereka sekeluarga pegi hantar adik aku balik Shah Alam. Cuti sem dah abis.
So, kami ber3 sahaja berpoya2 di Kelantan. huhuhu

Ok la, sudah mahu gerak. Barang x packing pun lagi.
Nak elak dari drive malam2, skang pun hujan manjang.
So, kena pandu penuh hati2, 40km/jam.
Sopan kan?

So, kita ketemuan lagi minggu depan ya sayang2 ku sekalian. Muah!!

Salam...........

1 comment:

  1. Salam Mommy,
    Nak invite Mommy untuk join contest dan menang cute slogan tees for your kids sempena pelancaran blog kami!
    Thanks ya.
    mykedaibaby.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...