Saturday, December 04, 2010

Syahida's

psssst!!! psssst!!!! sembur ridsect, sbb ade labah2 kat blog ai, dh nak bersawang pun. hehehe
rindu kat blog ai niiiiiii......

lepas bengkel 4 hari tempoh bulan, aku cuti direct 5 hari. nak sangat update blog, skang baru leh bertenang hadap blog. nak pengsan tgok bil update sue, berbelas2 update. keep up! ;-)

last bengkel aritu 25/11, half day lak tuh. gomen staf sangat suka kalau bengkel abis awal, sbb leh berjimba2 kesana-sini. huhuhu...integriti! integriti!

3 hari selepas 25hb adalah 28hb. hehehe
Dalam masa 3 hari tu, aku kena buat2 sebuk sbb adik aku, Syahida nak kawen. Kalau aku buat2 x tahu je, kang melampau sangat, so kena la tunjuk muka ke hulu ke hilir macam sangat2 bz-body. dah la hujan on-off. klu time2 hujan ni, tarik comforter, bukak lampu tido...uishhh....syiokkk!! leh mimpi adi putra. ekeke

Meh layan pic je la eh. actually aku dh upload kat fb pun. tp cam bosan la pulak klu xde pic kan? *macam la aku selalu upload pic dalam post aku*



*credit camerabatam.com

objek yang en suami rembat kat kedai canon. keperluan yang MESTI kalau nak amik pic potrait yang cun melecun. 




kami bukan boria of the day, sekadar tema keluarga agar orang ramai mudah nak cam. ekeke


aku pernah mengalami situasi di atas. :p



center of attraction of the day - aliya, shes my baby ;p


all about her day - 


about her again...


majlis hantar menantu


she is sooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sexy okay!



eh daddy mana aliya? 
tu daddy, ngah snap pic kita. mummy kan suka bergambar.. :p


us!


pictures tell everything. :p

moral : klu malas taip panjang2, selalu la upload gambar. ngeeee

Salam.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...