Wednesday, September 02, 2009

12th Ramadhan

Hari ni di ofis adalah hari bermalas-malasan sedunia. Aku cam tension giler, asal malas terlampau ni? Giler banyak keje pending, bole kata, aku sentuh 0.0001% je keje arini. Esok dah la half day je duk ofis, ptg kena attend seminar, plus hari khamis working hours until 3 sahaja. But certainly sure seminar tu abis petang and dun be surprise if extend sampai asar. "diaorang" suka macam ni tau, *you knoe who u are*, asal meeting je khamis, asal seminar je khamis, asal usul je khamis. Sori, geram! hehehe, saba....ujian bulan pose.

But x kisah la............
Yang PASTI and the very sure, "abam" i balik esokkk... Yeayyyyy!!!!
Bosnya yang baik hati, *baik hati sebb bg balik, klu x bg balik cane lak?* hahahaha
sendiri mau ingat laaaa....*peaceeee*

Today, sumthing happened @ ofis, i dunno how and why, but all of sudden, i burst into tears and the worst was, i couldnt stop crying for almost 15mins. Yang x bes nya, anak buah aku dtg jumpe aku time tu, sibaik dh reda sket time tu, aku x tahu nk cover cane, sebelum dia bukak pintu bilik, aku capai surat ape ntah atas meja aku, terus aku tutup muka. hahahahahaha
Dia lak x banyak tanya, cuma nk amik laptop, aku cuma tunjuk ngan tangan kat rak fail, sedar2 aku dengar pintu bilik dh tertutup. hahahahaha
Maluuuuuuuuuuuuuu......what ever!
Bagaimana dan sebab ape aku nangis, biar la rahsiaaaa....:-p

Hari ni aku x cadang nk masak, tp aku singgah gak kedai Pok Ya, beli itu ini.
Dan paling penting, siakap ngan kawan aku yang sangat muras tu pun ade. Harini dpt 3 ekor lak tu, giler banyak, sape nk makan? Simpan lama2 x bes lak ikan tu. Hmmm....xpe, nanti aku akan kerjakannya.hihihi
Aku balik terus pegi umah abah, x sempat nk balik umah aku, sbb dh lewat. Ckp x nak masak, tp nk masak gak. Aku rasa macam x bes je makan lauk yang di beli, klu masak sendiri cam puas hati giler, wpun xde la sangat sedap, cuma sangat bes!! wakakakaka...
Aku masak udang masak lemak + ikan goreng + sayur taugeh.
I dh makan taugeh okay!! wpun sangat susah nk telan...pleaseeee....
Umi siap heran aku goreng taugeh. Dan Jane turut sama memerli. Aku buat derk jeee....
Hahahahahahaha....untuk sape yang x tahu, aku sangat-sangat-sangat anti dengan taugeh.
Oh! kesian taugeh yang x bersalah....*peaceeee*

Time berbuka, umi bgtahu surau kat umah aku kena roboh petang tadi.
Terkejut gak aku, lalu balik keje tadi x pasan lak, nasib baik umi bgtahu, klu x sure aku sorang je yang pegi terawih kat surau tu malam ni. Umi siap cakp, "xpe, atap dia x buka lagi, cuma dinding je xdok, bole je klu nk smayang".
Hahahaahaha...owh! cadangan. Kan lagi bagus dia suggest aku pegi surau lain yang berdekatan.
Hmm....aku nk pegi masjid, aku ajak Jane but she refused, aku pun kansel la.
Esok ajak abam la! :-) hehehe
Sengih aje aku bila tahu dia nk balik... korang leh rasa x? sbb aku payah ar nk xplain. *peace*

Ok la my dear... tbc later....

Slamat malam semua!! Mimpi indah!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...