Tuesday, September 01, 2009

11th Ramadhan

Hi everyone, 4 days no see rite? hehehehe
Quite bz la lately, plus unxpected things happened @ office. huuwwwaaaaa.....!!!!!
Saba..saba..saba....dugaan bulan Ramadhan. Smile.....:-)

Rupanya dah sebelas hari kita puasa kan, rasa cam baru je lagi... so, pendek kata, lagi 2 hari genap la 2 minggu husband aku bertapa kat Belumut tu and back to shore again to see me la of course.;-)
Tp, berita yang aku terima melalui talian 03-2090**** seawal jam 7.50 malam tadi, bagaikan meragut tangkai jantung ku, sekali libas je..hehehe, geliiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......
Make it short, most probably husband aku kena *stayback* - bahasa yang mudah difahami, x leh balik dis khamis. Hmmm....satu lagu dugaan. :-)
Tp, status masih hanging, may be kena stayback and maybe not.
InsyaAllah, jika diizinkan, aku masih sempat berpuasa ngan 'abam' wpun dia kena stayback, at least for one day. ;-)
Aku baru cadang nk masak siakap, *konon menu paling spesel la tuh*.
Kira spesel la bg amatur macam aku ni. ;-)

Tp yang ralat sket... sket je la.... again, aku kena hantar in law berangkat ke Mekah by myself, bukan aku sorang la, adik2 dia sume ada, tp outsider aku sorang la, i mean...hmmm...ntah, paham2 sendiri la, payah nk xplain. previously pun husband aku xde time tu....
Ala...bkan besar sangat pun masalah ni, aku je yang mengada2. Ye ke? if hes here, at least aku rasa selesa banyak, klu dia x de aku rasa selesa sket.
Tambah2 kena overnite kat umah mertua...........aaarrrggghhh...!!! aku rasa semakin gedabak la pulak masalah aku ni.....nvm, x yah pk...........

Ok la, masa untuk tido, udah telat. *dah lewat*... kepala di jajah bangsa indon, inilah kesannya.

Selamat malam and hepi Merdeka.
Yeaayy!!!! Minyak naik harga lagiii!!!! One Malaysia!!!!

1 comment:

  1. Selamat berpuasa ramadhan..
    Minyak naik tu hadiah buat peminat 1 malaysia menyambut kemerdekaan!
    tentang "stayback" tu Insya Allah abg akan update tomorrow..Fyi, Petronas Puteri field skrg ni shutdown due to pipeline curtailment & requested newfield rep to assist. Actually abg dah volunteer kat boss sbb plan nak ambik cuti time raya...Insya Allah, kita masih berkesempatan utk berpuasa bersama...Terima kasih krn memahami :-)

    Brgs,

    SHAZM
    EB-A Platform
    NFX

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...