Saturday, September 12, 2009

:-(

Poor me. The whole day, sakit perut. Tak larat at all, siyes xleh bangun, tp tetap kena bangun buat ape2 yang patut, x kan xnak mandi kan, sian husband i klu i busuk satu hari.hehehe

Berbuka pun sume beli, and aku hanya dibenarkan minum susu sahaja, lepas tu baru leh makan nasi. Itupun ade la 2 suap kot aku makan, sbb tgah makan perut sangat sakitttt.
Tp paling sedih x dapat ikut abang pegi terawih. Mula2 nak ikut, dh siap solat maghrib tu siap2 nk ikut, tp aku risau belum sempat terawih, tgah solat isyak rasa nk pengsan kang cane?
Husband aku pun x bagi aku ikut. So, aku solat kat umah je.
Siyes sangat tidak larat. Huwwwwwaaaaaa!!!!

Alhamdulillah, aku bangun sahur tadi dh ok. Makan agak banyak, kelaparan sejak smalam.hehehe

Hari ni banyak mende nk kena buat.

Esok bufday abah, cadang nk ajak berbuka kat luar, surprise!!! :-)
Semoga dipermudahkan segala urusan, insyaAllah....

Itu aje, nanti jumpe lagi.

p/s: dah lama kan x upload pic. hmm....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...